Så vad det dags att skriva lite.

Snoris är verkligen en riktig snoris nu , det rinner ur hennes lilla nästa,
hon hostar som bara den , men hon är på rätt hyfsat glatt humör ändå får jag ju säga :)
Lite tröttare kanske , hon vakna vid 11 tiden , fick lite mat , även lite gröt.
Duktig som hon var åt hon nästan en halv smakportion .
Pratat & skällt har hon gjort väldigt mycket idag,  ska lägga upp ett klipp strax,
där hon skäller på mig & sina händer .
Gullunge .
Nu ligger hon & ha akrobatik i babygymmet, snackar lite med sina fötter.

ÅÅÅH , vill att våra nya ringar ska vara klara NU .
Men sån tur har man väl antagligen inte , på lappen/kvittot vi fick med oss
står det 5 arbetsdagar , i butiken sa hon 10 dagar om jag minns rätt.
Så i början av nästa vecka borde dom ringa.
Hoppas bara jag kan ha min , var varm & svullen om fingrarna när jag var där,
men hon mata på om att jag skulle ta en strl större för dom bredare suger in eller vad hon sa.
Håll tummarna !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?