Uhh..

Jag är tröttast i världen idag , Ängla tyckte det var mer passande att skrik-prata i 1½ timma
& slita sin mamma i ansiktet än att sova vidare , kl 7 på morgonen.
Vi tackar pappsen för detta , han väckte nämnligen henne & mata henne ,
tanken var god eftersom han ville väl låta mig sova vidare , men där fick jag .
Sen fick jag ställa mig upp & gunga snorisen till sömn som sov i ca 30-45 minuter till,
då fick jag ge upp tanken på att sova , jag MÅSTE lära mig att lägga mig i tid ;)

Vid lite över 10 kom svärmor & fika , pratat med sjuka systeryster , mamma mm.
Snoris har sovit i stort sett hela dagen , precis när jag sa att jag kunde lägga mig en stund
vaknade hon , var vaken ett tag & nu sover hon igen .
Antar att hon powernappar lite ...

När mannen kommer hem blir det åka till Väla, måste ha lite trasor på dopet ju ( kläder vill säga ),
hatar allt som har med klädbutiker att göra om det är mig de ska passa , hallå fetto !
Nej , nästan iallfall.
Sen måste vi ha något typ av linne eller body helt utan ärmar som hon ska ha under dopklänningen,
sen ska vi se om vi hittar lite kläder hon kan ha efter på käket/fikan .
Förmodligen blir det Citygross efter & storhandla , vi får väl se.

Våra grannar över oss har några ungar, 1 av dom med antaligen en kompis kom & knacka på ,
försiktigt berätta hon att hon skulle ha födelsedagsfest & dom skulle spela hög musik , fråga om det var ok.
Hon kanske är 8-10 år , gulligt :)
Självklart får dom leva rövare när det är såna tillfällen  , men innan & fortfarande ibland är det hoppande i golvet nätterna igenom , tvn på högsta volym mm.
Dock har dom bättrat sig , men det är inte första gången dom kommer & frågar,
men det är ju bara tecken på att dom har respekt för oss andra i huset .








Postat av: Sandra

svar : Hej, jag kan tyvärr inte den utantill, jag har sparat det så det är på automat lösenord och allt :P

2009-03-26 @ 23:48:54
URL: http://msmomma.zoomin.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?