Veckan springer iväg..

Dagarna springer verkligen förbi , men under dagen känns det som en hel evighet.
Men det är redan onsdag !

Imorse tog älsk lillan men hon var överpigg , inte konstigt hon sov från 7 tiden , väcktes för mat & somna om igen.
Så det får man ta ;)
Hon somna om igen såklart så vi gick upp vid 11.
Sen lyckades hon skita så ordentligt så det blev blötmärken i vår säng när hon låg där en stund,
rooligt , en blöja full med kärlek ;)
Blev ett snabbt bad , men det gilla hon.
Efter det så somna hon igen.

Hon har en förfärlig hosta också , låter inget vidare.
Men vi får se om det avtar snart , hon har haft så innan & då försvann det ju av sig själv.

Sims är fortfarande på vift , älsk leta efter han igår men tyckte han såg honom springa med dom andra
katterna , vi får väl se.
Dyker han inte upp ikväll/imorgon får vi sätta upp lappar .
Mest för han är dålig som jag oroar mig .
VI hade tid till vetrinären för avlivning igår , men eftersom vi inte hittade honom blev det inget med det.
Eftersom det är så pass vanligt att urinsten kommer tillbaka så känns det som bästa alternativet.
Men usch vilken ångest jag har . . .
Försöker förtränga det som jag gjorde med Sina,  försökte tänka att vi visst det skulle kunna
ha kvar henne & det var inget problem ,men sanningen biter en i röven tillslut.
Men ja , han är sjuk ,alltså avlivar vi inte en frisk katt.

jaja , nu ska jag dona med lite annat !
Hörs sen










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?