Vem stal våren?

Undrar just vart vårsolen tog vägen , senaste dagarna är det samma äckliga väder som innan.
Jag blir så trött & hängig , ingen lust till någonting av detta väder.
Ge mig lite vår nu !

Inte gjort mycket idag, slöat & Ängla har sovit i stötar.
Ringt prästen utan att komma fram tillslut ringde jag exp. då var hon ledig,
men fick lämna ett meddelande så är det löst.
Skulle egentligen till öppna förskolan men det blev ju inget eftersom jag
jaga prästen vid den tiden :P
Men så blir det ibland .

När snoris vaknar blir det en promenad till OJ , behöver lite grejer.
Sen blir det inget mer försen älsk kommer hem.

Även blivit erbjudna en lägenhetsvisning , en 4:a men får se.
Vi får nog diskutera lite om vi ska gå på den eller inte .
Just nu är jag desperat att komma ifrån denna hemska lägenhet &
detta råtthål till "stad".










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?