Besök ..

När lillan vaknade efter en förmiddagslur tog jag upp henne & så la vi oss i vår säng.
Låg där en stund & mös , skrattade & busade.
Härligt <3
Hon kräla lite på golvet & hon fick lite kläder på sig.

När jag gav henne en flaska käk somnade hon igen , så nu sitter man här .
Syster är påväg hit , så nu blir det massa tjöt & kaffe & jag
tror det blir en del scrapping med Ä´s album som hon håller på med.

Älsk ringde innan också , imorgon blir det läkaren för han ,
han har fått något i foten ? & med diabetes ska man vara noga med fossingarna,
så han får kolla vad det är så inte det blir värre .

Nu ska jag sätta på kaffe , skriver nog lite senare idag. 









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?