Dagen i stora drag.

Återigen har tiden inte räckt till för massa bloggande.
Men nu så ..

Idag kollade vi på lägenheten , var perfekt till oss.
Vi får svar snart hoppas vi men han tyckte vi gjorde ett gott intryck så på någotvis
får jag lite hopp om att vi kanske får den .
Men det är ju några andra som ska kolla också & ligger dom före oss i kön , ja då är det kört förmodligen.
Så dom kan väl säga nej till lgh så vi får den ;)
Den var i toppskick , ljus & rymlig ,
Inget man behöver fixa iallfall & det är 18.000 kr i fonden också som vi kan använda hur vi vill
isåfall om det skulle vara något vi kommer på .
H Å  L L   T U M  M A R N A.
Åkte inom mamma 10 minuter innan vi stack hem igen  .
Ut med Zina & sen tvätt & laga mat.

Jag somnade en stund & sen tog jag med mig Zina på en lång promenad.
Började gå ut mot Nyvång & var precis där när jag valde att vända igen.
Kom en kvinna med en myskohund , kommer inte på vad rasen heter men den såg allt annat
än vänlig ut mot andra hundar & ägaren kunde ju knappt hålla den så det var lika bra
& vända istället för att chansa.
Zina var inte heller särsklit glad för hunden heller & då stod vi ändå säkerligen 100-200 m ifrån varann.

Så vi tog en annan runda & träffade två andra vovvar + P , snacka lite & sen gick jag vidare.
När vi kom hem var Zina helt slut , gott det ju .
Ioförsig var jag också rätt trött ;)

Just nu sitter jag & får hålla tio ögon öppna efter Snoris som är en liten sladd fantast.
Hon ska till dator sladden hela tiden så man får hoppa ur soffan konstant.
Nu har hon ålat sig under mig & till Zina såklart.
Nu blev hon dock lite arg för hon inte får äta på tassarna haha .

Får skriva lite mer sen , får underhålla barnet ;)








Postat av: MrsLucy

Åh vad kul! Håller tummarna :) Är det Lahem? Krambanan

2009-05-14 @ 23:17:05
URL: http://mrslucy.wordpress.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?