En dag på stan med syster <3

Idag körde älsk oss in till stan lite innan 10 , fixa lite ärenden sen gick vi en runda på stan.
Käka lunch på Ebbas , kolla lite till i butikerna & sen blev det espresso house på det.
Haft det helt underbar med henne !
Handla kläder till Ängla gjorde jag också haha.
Och så fick hon en jättesöt klänning & skor av sin gudmor :)

Efter ett par timmar kom älsk & snoris & hämtade oss, körde ut till mamma en sväng,
vidare till Landskrona , sen hem till mamma igen & hämta vår lilla tjej som somnade under tiden vi var där.
Sen förbi ikea & väla snabbt , blev lite kläder till till Snoris , men det är välbehövligt eftersom hon spyr ner allt :P 

Sen blev det hem & säcka ihop i soffan .
Nu är jag så övertrött så det heter duga, älsk är & lämnar Sofia så jag ska hålla
mig vaken tills han kommer hem haha ;)

Imorgon hoppas vi på svar på om vi får lägenheten , hoppas fan i mig att dom andra
inte är dugliga hyresgäster för dom har säkerligen fler ködagar än vi !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?