Fredag .. igen ?

Ja veckan har gått lite väl snabbt ?
Hinner inte med riktigt haha.

Idag fick vi sovmorgon av Snoris så vi klev inte ur sängen försen 10 tiden för
D´s advokat ringde, så då fick vi masa oss upp & dona med frukost .
Ut med Zina en sväng & sen blev det hinka kaffe & underhålla snoris som
hela tiden skulle se Zina & klappa henne .
Hon får världens största leende på läpparna när hon ser vovven ju .
Sträcker sig efter henne & vill att hon kommer, gullungen <3
Zina hade även kollat så Änglas apa inte var farlig , för först gick & hon pussa Ängla,
ställde sig vid apan & fnyste till & sen la hon sig ;)

Just nu är Älsk iväg & ska hämta sjukskrivningen & fruklåda .
Dom andra två sover .
När han kommit hem ska vi ut på en lång promenad , är så sköööönt att gå .
Fastän det knakar i höfterna när jag går & det gör ont så är det välbehövligt & avslappnande.
Senare när jag ska gå själv med Zina blir det ev en sväng upp i skogen annars får det bli imorgon.

Idag ska Älsk hämta Linn också .
Så vi får se vad helgen har att bjuda på , men det blir säkert bra :D








Postat av: MrsLucy

Förstår verkligen varför du mår så dåligt. Verkligen!! Visst min mamma kan vara snäll & så men hon är riktigt jobbig att ha att göra med. Hemska människa! Allt ska vara på hennes vis!! Alla har fel, hon har rätt, även om hennes sätt är den mest korkade!! Gah, blir helt tokig när jag tänker på det! Du får radera detta inlägget när du läst det!! Man vet aldrig vem som läser. Hehe, fick värsta flinet från Alica precis! Hehe.. Nej, kommer aldrig låta min mamma sitta barnvakt till Alica! NEVER! Hon kan inte ta det ansvaret utan David eller Helena får ta över, så var det ju med syrrans ungar! Sen har hon noll koll på hundarna! Ajax hade ju krossat Alica! Hon låter honom göra ALLT! Jag är så glad att jag & min sväris kommit varandra närmare. Hatade henne innan. Det tog ju 100000 år innan de accepterade mig! Inte bara hon, utan hela daniels familj! Inte ens när vi hade gift oss! Hans syrra försökte ju intala honom att göra slut osv efter isabell gått bort. kärring. Well well, allt känns ok med hans familj nu.. Förutom hans pappa.. men men..

2009-05-15 @ 13:41:26
URL: http://mrslucy.wordpress.com
Postat av: MrsLucy

Det är verkligen ett jätte svårt beslut! Visst, vore super roligt med en valp. Älskar Casper jätte mycket men jag vet redan nu att det inte kommer fungera, han kissar ju inne hos mamma också, men hon typ.. tillåter det.. Fan jag vet inte! Sen bjäbbar han så himla mycket också. Hundarna kommer ju från en kennel där hon också låter dem kissa inne, hon har ju svårt att springa ut med flera hundar samtidigt, därav tänkte vi att valpen vore bäst. Vi har då sommaren på rumsrenhetsträning, D ska ju ha semester och någon veckas föräldraledighet. En valp har man mer förståelse till och kan ha tidningar, Casper gör ju fan på alla möbler! Men just nu tycker jag det lutar mer till ett nej med valp, D är mer sugen. Men vi är verkligen inte sugna på att ha Casper hos oss. Vad är det som har hänt med Zinas nya ägare föresten?

2009-05-15 @ 16:02:00
URL: http://mrslucy.wordpress.com
Postat av: Matilda

sv; jag gör ett inlägg om det! :)

2009-05-16 @ 20:38:10
URL: http://skulderbladsvingar.blogspot.com/
Postat av: anette

fin blogg tycker ja:) mm en vecka går fort

2009-05-21 @ 05:13:54
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?