Fröken piggelin..

Lilltjejen är inte alls intresserad av att sova , hon sover 15 min sen vaknar hon & ska leka.
Hon har jagat datorsladden nu en 20 minuter eller jag har jagat henne heter det nog .
Sen gav hon upp & försökte sig på Zinas tassar istället.
Nu går basrösten igång & vi hoppas hon kan komma till ro nu så vi också får ett par timmars sömn ;)
Men det gör hon nog , hon ser helt färdig ut & orkar snart inte hålla ögonen öppna.

Såja, nu somnade hon ;)
Tog inte många sekunder.
Nu är det dags att inta sängen för vår del också .








Postat av: MrsLucy

Haha, svååårmooor! Tell me more! För min del är det min morsa som kvääääver mig! :P

2009-05-15 @ 00:34:22
URL: http://mrslucy.wordpress.com
Postat av: Anonym

svar:Aha jahapp då vet jag det . tack för svaret :D

2009-05-15 @ 10:29:13
URL: http://esks.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?