Glömde berätta.

Det blir en kort grej om min lillasyster.

Hon har frågat dom senaste gångerna hur länge vi ska stanna mm & nästan
låtit besvärad att vi ska stanna ett tag.
Igår frågade mamma henne varför hon var sådan här & om hon tyckte det var jobbigt att vi var där.
Svaret blev att hon tycker det är jättejobbigt när Ängla kräker & dreglar .
När mamma berättade detta fick vi två snilleblixtar & kom på att hon är extremt äckelmagad.

När mina syskon var små ( skiljer 15 mån mellan dom ) så kunde Simone inte titta på Mikko
om han åt exempelvist .
Han dregla, kladda & hade sig , stackars Simone satt & hulka varje gång hon tittade på honom & kräkte någon gång.
Så tillslut fick dom sätta barnen så dom inte såg varann för Simone inte skulle kräkas .

Det är komiskt att man glömmer så snabbt .
Simone gjorde allt för att inte titta på Mikko & så råkade hon snegla lite & så satt hon helt kräkfärdig det lilla livet.

Så nu fick vi svaret på varför !








Postat av: Sandra

Skönt att det var det så det inte var något annat :P Fast synd om henne såklart.

2009-05-01 @ 13:06:52
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Natha

HAHAHA xD låter som min kusin och jag :D Han byggde vägg med keloggspaket och o'booy paket mm för att slippa se mig där jag satt å slaffsade å hade mig :p å då kan jag ju säga att åt som ett djur tills jag va kanske 8-9 år :P

2009-05-01 @ 22:58:55
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?