Godmorgon !


Ja , nu är jag uppe & Ängla ålar runt på golvet .
Hon höll på att somna om men sen blev det tvärtom , hon blev piggelin till max.
Så det var bara att masa sig ur sängen , välta ut en back med leksaker så är hon på gott humör.
Imellanåt kommer Zina & kollar läget , då ska Ängla nartuligtvis ta henne också ,
men konstigt nog är det så hon klappar , jag förväntade mig slita men icke.

Zina sover som en gris nu , hon har varit jätteduktig inatt & inte varit i vår säng ,
däremot har hon provat att lägga sig inne hos Linn & i soffan .
Så där hittade Danne henne i morse & när dom åkt kom vi upp & då låg hon i soffan igen.
Jaja , inte hela världen .
Men vi ska försöka få henne att ligga på golvet eller korgen så är det samma regler här som sitt riktiga hem .

Så fort Älsk kommer hem blir det frukost , sen ska vi packa ner tösen i vagnen &
gå på långpromenad med Zina .
Efter det blir det nog lite städning , sen i eftermiddag lägenhetsvisning !


Hemma hos mormor








Postat av: Susanne

sv: Tack så jättemycket! :D

2009-05-14 @ 17:19:43
URL: http://ultrapid.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?