Hoppgunga.

Älsk är iväg & ska köpa en hoppgunga .
Ängla är ju en riktig groda just nu så det kan vara dags & införskaffa en .
Så kan hon hoppa sig trött ikväll haha

Vi somna en stund allihopa innan, vaknade av att jag fick massa sparkar i ryggen av snoris.
Hon har varit jättegnällig hela dagen så en temp togs & den visade 38 grader.
Hon har fått vara helt naken någon timma & då trivs hon som bäst,
kissade ner sin matstol bland annat ;)
Nu har jag slängt på henne en up&go blöja , för stor är den men den fångar upp kisset & ev. bajs iallfall .

Nu ligger hon & äter upp en av sina telitubisar & är road med det.
Nu ska jag glo vidare & leka lite med snoris !








Postat av: sandra

Ni är rätt roliga själv. Danne sa till nicke ni hade bara 200 kr att leva på och behövde pengar, sen sticker ni och köper hoppgunga. Du själv sa att ni oxå fick leva snålt. Du kan ju själv tänka på vad du säger när ni gör EXAKT likdant själv!!

2009-05-06 @ 22:42:27
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?