Idag firar vi två år !

Ja , idag har jag & älsk varit tillsammans i 2 år .
Tiden har gått fort & vi har hunnit med massa under tiden .
Men jag är så lycklig så det går inte att beskriva med ord.
Kan inte tänka mig ett liv utan honom !


Idag har syster varit här , varit jättehärligt som vanligt :)
Köpte mig en köksvåg så nu ska jag bli kaloriräknare , se om det gör lite för vikten .
Även smakat på Ben&Jerry glassen , seriöst varför är alla helt galna i den ?
Smakar precis som alla andra glassar med lite klumpar i ungefär :P
Men det är nog jag som är lite knäpp där kanske .

Mår illa som ett jävla svin också , började på Zyban igår , tabletter som ska ta när
man ska sluta röka .
Jag hade nog kunnat ge upp rökningen redan nu för jag är inte minsta sugen men suttit &
dragit i mig cigg efter cigg enbart för att älsk röker .
Men nu är det några kvar bara, så istället för cigg ska det handlas tuggumi .
Så får vi se hur det går , ska egentligen röka tills måndag & sen trappa upp till 2 tab. dagligen .
Men det är väl värt ett försök , för som det känns nu är jag inte behov av cigaretter eller nikotin.
Snarare något mot illamåendet .

När älsk kommer hem ska vi gosa ihop oss i soffan & bara njuta av varandras närvaro .
Jag är lyckligt lottad som har en underbar make & en underbar pappa till min dotter !
Sen blir det hoppa in i duschen & sen nanna kudde.
Ska upp tidigt imorgon , ska iväg med Sofia kl 10 & efter det blir det en runda på stan ,
älsk ska ha Ängla med sig , vad han nu hittar på haha :)


Bjuder på en bild på min älskade snorunge :D








Postat av: Sandra

Ja det var jävligt tur. Bilen var total kvaddad. Men skiter i bilen i försig, en bil kan man köpa ny, men inte sin bror . Så jätte glad att dem båda klara sig så bra :)

2009-05-27 @ 05:34:47
Postat av: Mamma Russin

hej hej.

vilken fin lite tjej du har.. :)



åh ska du sluta röka?? lycka till , jag har varit rökfri nu sedan oktober 07 ..:) sååå skönt..



önskar en god natt, kramar.. :)

2009-05-27 @ 22:42:20
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?