It's the bitter taste of losing everything.



Just nu blir det väldigt dåligt men inlägg, jag har helt enkelt FÖR mycket att skriva för
att någon ska komma ur mig , jag är proppfull med ord som bara såsar ihop när jag
försöker skriva eller prata , men just nu är det bara kaos runt mig känns det som .
Speciellt inom mig , hur ska man kunna göra något ?
Allt jag kan göra är vänta , kan inte beskriva hur maktlös jag känner mig.
Orden för att beskriva hur jävligt allt känns finns inte , detta är för stort.
Jag kunde inte tänka mig att det skulle bli såhär.

"Spend all your time waiting for that second chance
For the break that will make it ok"

Jag vill bara få träffa dig , tala om för dig hur mycket jag älskar dig ,
hur mycket jag önskar att detta bara skulle försvinna  ,
begravas under jordens yta & allt skulle bli som vanligt igen.

Jag saknar dig något fruktansvärt !








Postat av: Sofia

Hjärtat, jag älskar dig o finns här för dig, du får kräka ur dig all skit på mig! Ringer dig senare syster! Älskar dej mest mitt hjärta <3

2009-05-24 @ 09:13:57
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?