Jag är världens värsta bloggare :P

Haha,  jag är värdelös på detta numera.
Men ibland känns det som man har hur mycket som helst att skriva ,
men så vet man ju vilka nyfikna människor som läser så man får helt enkelt skita i det  .

Idag har vi varit ute en hel del , vi var ute allihopa i  ca 2½ timma kanske ,
sen blev det lite käk & så .
Sen tog jag Zina på en lång runda, gick i 1½ timma, underbart !
Snackade med syster en stund eller tills mitt batteri dog rättare sagt.
Zina var nog tröttare än jag, är full av energi & hade kunnat gå i evigheter :)
Sen började hon fejk halta som T berättat att hon börjat göra.
Hon låtsades vara halt för att slippa gå , för ena sekunden sprang hon på ,
sen haltade hon & fortsatte så tills hon märkte att det var skitsamma för gå skulle vi ju .
Då hade vi inte långt kvar hem heller.
Sen gick hon perfekt sista biten , söt hon är :)

Jag trodde faktiskt mina höfter skulle sätta stopp rätt snabbt för dessa långa promenaderna ,
men tvärtom det är riktigt skönt för höfterna åtminstone under tiden vi går .
Jag behövde verkligen det här !!

Kommer skriva lite till snart, nu ska jag glo vidare på Skitovision.








Postat av: Caroline

Gör det =)

Jag har inte provat någon annan än cambridge, men valde den efter att ha läst till mig att den ska vara godast.

Den är dock dyrast också, men det kan det vara värt =)

2009-05-18 @ 11:14:42
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?