Min dotter är en lama !

Godmorgon !
Igår blev det inte mycket bloggande , väckte mina hjärtan vid lite i elva,
åt frukost & sen badade jag lillan  , vilket resulterade att jag var genom blöt.
Hon plaskar , cyklar & plaskar lite till .
Efter det åkte vi & köpte lite sommarkläder till mig ,
blev två linnebyxor , ett par hellånga & ett par trekvart ungefär.
Sen blev det en klänning/tunnika & ett par leggings också .

Åkte hem till mina päron & grilla , fixa & dona i trädgården & vi var väl hemma runt 7 tiden.
Då blev det städning & fönsterputsning ;)
Ängla lyckades även krypa in i ett element & fick sig en liten bula ,
men hon blev nog mest rädd för hon grät till några sekunder & så var det bra .
Hon satt även en längre stund så det var ju kul .

I morse var det ingen ide & försöka sova vidare , älsk gav henne mat som vanligt
så somnade hon om kanske 20 minuter & när han gick så vaknade hon till liv helt.
Gick upp & dona frukosten & började äta.
Kändes som jag satte bredvid ett alarm eller något , hon pratar VÄLDIGT högt.
Fixa hennes gröt som hon åt & spottade i ansiktet på mig .
Hon är glad för sånt ;)

Så nu har man tvättar rent både mamma & barn & nu ålar hon runt här på golvet.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?