Nu jäklar...

Godmorgon !
"Glömt" bloggen lite, med andra ord inte haft tid eller lust att blogga.
Har iallfall haft härliga dagar , svågern har sovit här, sen kom Melanie över dagen.
Syster var här igår & fixa mina naglar , snacka & allt som hör till .
Jag är lyckligt lottad som får ha henne i mitt liv <3
Måste skryta om att hon denna gången kunde lägga gelen på mina EGNA naglar .
( Utan tippar )
Men känns lite skumt eftersom dom är kortare än innan ;)

Ängla ålar runt , satte sig i stort sett sig upp idag själv från liggande.
Ställer sig med knäna i golvet mm .
Dutkig tös vi har :)

Nej får fortsätta sen , krypskytten har vaknat & nu är det dags för gröt .








Postat av: Jenny

Hej, hittade hit via familjeliv och vill bara lämna ett avtramp! Jätte fin blogg du har! Kram Jenny

2009-05-10 @ 12:33:56
URL: http://jennyn.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?