Ny dator , hatkärlek?

Jaha , dagens första inlägg.
Idag har vi städar & syster har varit här <3.
Sen har det varit det vanliga bara.

Älsk fick en mini dator i förra veckan , eller vi beställde varsin men så ångrade jag mig
& skulle skicka tillbaka min , men ja , idag fick jag ett ryck eftersom både älsk & syster tyckte
att den skulle jag ju ha kvar :P
Jag är själv förvånad att den fått stå ouppackad i flera dagar , jag är lite prylbög av mig.
Idag öppnades den iallfall & just nu försöker jag vänja mig vid denna skit lilla saken
som retar gallfeber på mig haha.
Det är rena helvetet att skriva på den men annars helt ok , är en vanesak såklart.

Så om ni upptäcker massa stavfel är det troligen datorn som gör det,
är ju skillnad på dessa tangenterna än på min vanliga som förövrigt kommer användas lika
flitigt som förr , åtminstone till att lägga bilder på och ladda upp bilder ifrån förmodar jag.

Innan när jag badade Ängla så skulle hon ur baljan , hänga över kanten ,

studsa upp & ner i vattnet mm .

Rena cirkusen att bada ungen nu ju , men man får sig goa skratt iallfall.
Ja just det , fick mata henne när hon låg på golvet också , för hon vägra äta varken i sin stol eller i mitt knä,
så fine hon måste få i sig mat så hon fick ligga & kräla på golvet & äta gröt ,
sen gav hon Zina gröt också genom att spotta ut på golvet .

Duktig min dotter är , ger vovven båda rån , mat & gröt .












BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?