Oj , tiden går fort när minnet sviket..

Igår åt vi frukost hemma hos mamma & c/o .
När vi kom hem dona jag lite med Änglas kläder, rensa det som är förliten & hittade
lite i strl 68 & 74 som vi glömt .
Perfekt ju :)
Efter kom syster , jag fick göra om hennes naglar & det blev faktiskt bra :D
Dock läskigt med slipmaskinen.
Annars hände inte mycket igår faktiskt.

Idag har vi slöat hela dagen , har precis ätit middag.
Vi vela länge om vi skulle äta , men det blev köttgryta.
Första gången i mitt liv jag gjorde det , men fan va gott det blev !

Nu ska vi hoppa in i duschen sen upp till sväris en snabbis på kaffe,
sen ska jag ut på lång promenad igen med Zina.
Igår kväll gick vi ca 6.5-7 km .
Så det får bli samma runda idag också .

Nej nu ska jag överge datorn igen !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?