Promenad genom stan ..

Precis hemkommen efter 1 timmas promenad med Zina.
Lika härligt som vanligt, men blev en kortare runda för hon var inte så pigg på att gå ;)
När jag hade gått i ca 15 minuter la min mp3 av & det var jävligt irriterande
eftersom jag har stegräknare mm på den .
Hann se att jag gått 2500 steg , gick rätt snabbt i början så .
Men fick räkna ut på nätet istället så 6600-7000 steg , men ja, det är ju inte hela världen.
Huvusaken är att man rör på sig .
Men nu laddas mp3n , så den kan användas imorgon .

Nej nu ska jag mysa lite med min kära man , idag är sista dagen han är sjukskriven så imorgon
är det dags för jobb för hans del .
Och snälla som dom är har dom ändrat arbetstiden från kl 9 till kl 8 istället.
Stackarn ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?