En trött mamma & en sur unge !

Om 40 min slutar min gubbe, TACK & LOV säger jag bara !
Jag behöver andas i två sekunder eftersom den lilla damen här hemma bara gnäller & är allmänt
piss off på allt, kladdar välling, vägrar sova, vägrar sitta i knäet utan ska bara riva ner blomman som står bakom.
Sen vänder hon helt i humöret & när jag pustar ut har hon hittat nya krafter att trötta ut sin mamma med.
Jag är hungrig som ett djur men vågar inte äta, för då spyr jag garanterat.
Sen måste jag ju berätta hur listig min snorunge är, jag bad om en puss & hon gapa stort
& skulle pussa, en puss fick jag men hon avslutade med att hugga mig i läppen.
Inte sådär jätte snällt & kärleksfullt eller vad säger ni ?
Haha, fan va underbart det är att vara småbarns mamma , trots att det känns tufft mellan varven när
det bara är trots & skrik så kan man inte låta bli att skratta åt det hela.
Hon är ju så förbannat underbar så man glömmer att det är jobbigt !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?