Fredag & en jävla massa stress.

Till & börja med vill jag bara skriva att jag läst din kommentar du skrev "anonym" & har redan läst texten sedan innan men tack för du skickade den !
Jag är sönder stressad för jag vill ha klart alla uppgifterna men lär få sitta hela natten isåfall.
Jävla skitdator, hade den inte cpat sig hade jag inte behövt skriva om en veckans uppgifter !!!!
Sen blir det inte bättre av att man mår illa & kräks eftersom det tar på krafterna enormt.
Nja, denna veckan har varit misslyckad helt enkelt när det kommer till studierna men det ska väl vara
så med.
Älsk ska snart iväg & hämta frukt på jobbet, så jag kan trycka i mig lite vitaminer & bli pigg.
Har inte ätit frukost än & lär inte göra det heller för då kommer det vända på vägen ner.
Får nog riva i varenda ouppackad låda & se om jag kan hitta min bruk med Legrigan kanske.
Nu ska jag fortsätta plugga & tycka synd om mig själv haha ;D








Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Haha, sluta spekulera.. Där är inget :P Slår vad om att det är fettets fel!

2009-11-06 @ 13:45:01
URL: http://mamalicious.org

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?