Hon är en snorunge ;)

Yes, näsan rinner & har sig på Ängla nu.
Men NovaLee var lite snorig i förrgår när vi träffades så antagligen är det väl därför Ängla
fått sig en släng men hoppas det försvinner lika snabbt igen.
Hon har varit hyfsat pigg idag ändå & inte det lättaste att jaga henne med papper i högsta hugg haha.
Igår kväll blev det tacos från gårdagen, men det var inte mycket som fick stanna i magen trots tablett.
Uuh , det skulle ju försvinna !
Men om jag bara kräker någon gång är det inte hela världen, det kan jag klara av.
Dock blir jag jättetrött av minsta lilla kräk men eftersom kroppen går på sparlåga & behöver
all näring den kan få så blir jag helt matt & svimfärdig efter en kräkattack & kommer & går under dagens lopp.
Imorse drack jag liite juice & tog mig en pepparkaka & det har gått bra än så länge :)
Ängla sover nu & jag ska sätta igång & plocka undan lite för här ser ut som ett bombnedslag eftersom
jag var ett kolli igår så orkade jag varken städa eller ta disken, men det får jag äta upp nu !
Sen blir det plugga, har 3 v uppgifter som ska vara klara tills på Fredag eftersom jag halkat efter så pass
mycket men läraren sa att om jag inte hinner ska bara ringa ner till Komvux här i Åstorp & ändra
till halvfart så gör det ingenting. Men jag ska nog klara av detta förhoppningsvist ?
Nej nu ska jag sätta på kaffe, koppla in datorn till högtalarna & sen sätta igång med städningen .








Postat av: jacquelinebengtsson

Riktigt söt dotter:)

2009-11-25 @ 23:16:14
URL: http://jacquelinebengtsson.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?