Läkarbesök & trötthet.

Idag var jag hos läkaren & jag fick 3 burkar Legrigan Comp utskrivet & det är finemang.
Dock ville jag ha något annat med enligt honom finns det inte & det vet jag ju att det gör så
funkar detta inte så går jag väl till en annan doktor bara ;)
Mamma var med & passa Ängla under tiden jag var inne hos honom & efteråt
sprang vi bort till apoteket, följde mamma till bilen & sen vandra ner till knutpunkten.
Hann ner till tåget jag tänkt ta & tack & lov fungerade hissen idag så jag slapp rulltrappor & skit.
Gick ner till OJ & handlade till bulle med bulle (för er som inte vet är det en fralla med chokladboll i, visste själv inte var det var förren jag flytta ner till Skåneland.)
Kom hem & tog en tablett väntade en liten stund & sen tryckte jag i mig det goda & jag fick behålla det :D
Ooooh så gott det var haha.
Så idag har jag fått äta 2 bulle med bulle & druckit juice under dagen utan problem.
Hoppas detta håller i sig, tog precis en tablett till så jag kan äta middag snart också.
Jag har varit helt slut hela dagen, men kroppen har tagit stryk av dessa veckorna &
behöver väl komma ifatt sig lite & tack & lov har Ängla varit lugn & lekt lite själv också.
Vi har dansat & busar såklart men sen kom tröttheten som ett slag i ansiktet.
Nu ska jag fixa lite kaffe, sen blir det middag & efter det jävla massa pluggande !!!








Postat av: Carolin

haha har bott i skåne hela mitt liv men aldrig hört dt. hahaha. är det gott ens? låter skit äkligt

2009-11-16 @ 23:51:26
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?