Levande död.

Ängla somnade vid 4 i morse, weho säger man väl?
Hon somnade inte i bilen men jag lyckades vagga henne till sömn & lägga henne i vår säng
UTAN att hon vaknade igen tack & lov.
Dock tyckte ungen det var lämpligt att vakna redan vid kl. 10 idag & ni kan ju gissa att jag
inte var lika pigg på det. Tur är väl att hon varit på gott humör & lekt mycket själv så
trötta morsan hunnit vakna till liv !

Hon somnade igen för en timma sedan ungefär & sover än, har tjötat med mamma i telefon &
druckit morgonkaffet med peppakakor till frukost. Jag är nyttigheten själv.
Men jag måste äta sån jag verkligen är "sugen" på annars blir jag äcklad & kräker av tanken över att
exempelvis sätta i mig en vanlig macka.

Jag ska försöka samla ihop hjärndelarna & fortsätta plugga, hade rätt bra flyt igår kväll
men eftersom vår envisa dotter absolut inte skulle somna utan både mamma & pappa fick jag
lägga ifrån mig det tyvärr, men vad gör man inte för sitt barn?
Hoppas iallfall på att göra klart det mesta idag, 1 av veckouppgifterna lär jag inte bli klar
med eftersom bokläsningen inte går något vidare & uppgiften är en utförlig recension.

Jaja, känns som min blogg är världens tråkigaste men lik förbannat uppdaterar man,
men det är roligt för MIG att gå tillbaka & läsa vad jag har gjort & sagt ;)








Postat av: olatidman

du har en skön blogg, så det är bara att fortsätta:)

2009-11-18 @ 17:50:06
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Det är verkligen roligt att gå tbx och läsa sen, jag skriver enbart för mig själv.. vill någon annan läsa och kommentera så är det bara en bonus =)

2009-11-18 @ 19:07:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?