Min gullunge <3

De senaste nätterna har Ängla vaknat när vi ska lägga oss & haft lite ont i magen & mardrömmar?,
så hon har fått sova inne hos oss, jag har legat & pillar i hennes hår så hon ska somna gott,
då har hon gjort likadant på mig & klappat mig lite & så haha sötunge !
Idag försökte jag mig på att äta frukost, jäävligt dumt gjort helt enkelt för det slutade väldigt snabbt i
att jag blev totalt kräkfärdig & fick rusa in på toaletten, inte långt efter kom Ängla & började klappa min rygg precis som " Mamma, jag ska ta hand om dig" :P Sen började hon försöka fälla ner som istället dunka i huvudet på mig.
Får väl lära mig & kräkas när hon sover, tror ni man kan installera den funktionen ?








Postat av: Åsa

Usch och fy, deyt där illamåendet kommer jag ihåg. Hade varit himla praktiskt opm man hade kunnat installera nåt så man kunde välja när spyorna skulle komma= inte på/utanför jobbet.

2009-11-28 @ 12:52:34
URL: http://asonet.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?