Natti natti.

Ska strax överge datorn & sätta mig & mysa med gubben i soffan ( & kanske slumra till haha).
Imorgon är det sovmorgon som gäller & det är behövligt kan jag lova.
Sen blir det lite mer plugg så jag kan skicka in den sista uppgifter som egentligen skulle varit
inne redan idag, men ja tiden går liksom inte att trolla med & huvudet är en sörja just nu så
att ge sig på det sista nu är ingen god ide.
Annars ska jag bara slöa hela dagen imorgon förutom storstädningen, känns
som har är jättestökigt & äckligt för jag inte moppat golvet idag, jag har fått lite städmani
på sista tiden & ska helst dammsuga,moppa,dammtorka mm dagligen annars är det en knarkarkvart.
(Detta gäller ingen annans hem för dom kan ha det hur som & det rör mig inte)

På Söndag är det farsdag & det ska vi ju fira på något vis här hemma & sen blir det middag hos
svärfar & hans sambo där det kommer bjudas på kalkon :)
Nej nu tappade jag all lust i världen för att blogga, så ni får höra mer från mig imorgon.
Bjuder på en bild på min gullunge !








Postat av: Susanne - Mamma till Roky

sv; Ja, jag förstår inte riktigt hur vissa kan lämna bort sina barn så tidigt. Jag tänker också plugga distans, men till hösten känner jag att jag måste börja jobba då vi behöver pengar. :P

2009-11-07 @ 12:47:43
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, vad har Ängla i munnen? :D busunge!

2009-11-07 @ 12:59:55
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Susanne - Mamma till Roky

sv; Ja, precis. Önskar dock jag kunde vara hemma med honom längre än så. :P



Måste förresten säga att du har en väldigt fin dotter. Hon har fruktansvärt fina ögon. :)

2009-11-07 @ 13:57:43
URL: http://ultrapid.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?