Nu är har jag & hormonerna invigt ...

Idag fick jag inviga graviditeten med en kräk laddning  efter ett blöjbyte.
Nja, inte så vidare mysigt men en gång är ingen gång just nu så jag hoppas verkligen
det inte sker fler gånger & att illamåendet kanske lättar lite också.
Jag är inte gjort för att vara på smällen, min kropp hatar det & det är ju förståeligt kanske?
Hormoner som tar över hela kroppen & ställer om till något helt annat än det normala.
Jag reagerar direkt, humöret är svängigt, tarmarna studsar & har sig, svullen som en gris
& illamåendet står mig upp i halsen & för att inte tala om tröttheten ;)
Men jag trivs ändå, jag är lycklig & kan leva med att vara en motsats i 9 månader.
Jag blir en hemsk människa som gravid, jag som en riktig häxa men tack & lov
är det övergående & det är inte hela dagarna haha.
Enda jag fasar för är att behöva gå upp så mycket en gång till, jag kommer ju rulla fram då
eftersom jag hade några gravid kilon kvar från Ängla. 35 kg är väldigt mycket & det tar stryk på kroppen.
Så jag kanske ska börja använda mitt gymkort som vi betalar för varje månad men dammar i plånboken?
Men jag har ju varit där några gånger iallfall / klappar mig själv på huvudet.








Postat av: carolin

haha förstår dig. jag är själv också en jävla häxa när jag är gravid! :P

2009-11-04 @ 07:39:37
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, enligt Ingo var jag en jävla bitch i början av graviditeten, riktigt elak... Ooops :P

2009-11-04 @ 23:01:24
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?