Ofrivillig bulimi !

Haft en jättebra dag tillsammans med min familj, vi har ätit god mat & god tårta hemma hos mina föräldrar.
Dock fick jag inte behålla något av det utan fick besöka toaletten nästan direkt efter både middagen & tårtan.
Mindre roligt helt enkelt, enbart ätit det & en en morot som jag lyckligtvis fick behålla !
Tro mig , denna jävla HGn gör att man blir knäpp i huvudet !!!!!
Jag är som ett vrak som bara vill lägga mig ner & böla, jag är så trött & så minimalt med energi i kroppen kvar
att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta .
Det är väldigt svårt för de som inte upplevde att förstå tror jag, men det är jobbigt både fysiskt & psykiskt.
Jag är så glad att min man är så förstående & inte pratar bort det .
Jaja, nog om det nu . Fick 20 röda rosor ( skulle tydligen vara 21 egentligen haha) , pengar, ett presentkort på barnvakt  & en bok i födelsedagspresent sen valde jag att fixa håret förra veckan som present av älsk.
Som sagt haft en underbar dag med päronen,syskonen,maken,Ängla & mormor&morfar.
Nu ska jag försöka hitta lite energi någonstans & läsa lite plugg.
Snacka om att allt detta påverkar min förmåga att prestera eller :P








Postat av: Mother, Married &Twenty

Jobbigt att må så dåligt :/ Var själv däckad i över fem, sex månader pågrund av min graviditet med sonen. Och så säger de att det ska gå över efter 12 veckor med.. tss..



Hehe :)



Grattis på födelsedagen i all fall!

2009-11-11 @ 23:34:48
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det märks inte på dig ;) du kämpar på bra! <3

2009-11-12 @ 00:45:47
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet precis hur du har det gumman. Spyr 2-3 ggr per dag, idag har jag fått i mig en banan och 2 clementiner, eller vi säger en banan och de två andra. Mackor åt jag till frukost imorse de fick jag inte behålla alls :( det är riktigt jobbigt jag förstår..

2009-11-12 @ 16:48:29

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?