Ring ring i vagnen .

Ängla var full i fan innan & behövde verkligen springa av sig lite
så efter att ha pratat med Therese som hade en tös där hemma som var minst lika rastlös
så sa vi att vi kunde ses i Perslund så barnen fick springa av sig !
Sagt & gjort , men precis innan jag skulle packa ner ungen i vagnen skiter hon en sån laddning
så jag höll på att kollapsa , så det vara bara att ställa henne i duschen annars hade det tagit 20 år att få rent henne !
I Perslund sprang barnen på varsitt håll & utforskade allt som gick, gungade lite & så.
Sen gick vi ner till OJ, jag köpte mig en räkbaguette som jag tro det eller ej fått behålla:)
Ängla fick en korv & tugga på haha.
När vi kom ut så regnade det lite, men efter några minuter öste det på lite mer så det var bara & skynda sig hemmåt i regnet & jag liknar en blöt hund just nu kan jag säga . Sprang inom Netto & handla lite smågrejer & nu är jag hemma igen, blev iallfall 2 timmar ute idag & det behövdes kan jag lova.
Ängla somnade påvägen hem så hon sover gott i vagnen nu .
Nej nu ska jag ta & göra lite nytta men först hoppa ut mina blöta jeans för dom kliar någon djävulskt :P
Just det ja, ang rubriken !
När jag var ungefär två hus bort ifrån vårt så hörde jag att en hemtelefon ringde, tyckte det var lite bekant
& sen slog det mig att det var ju fan från oss det ringde ! Börja kolla under vagnen & sen i åkpåsen då hade Ängla stoppat ner hemtelefonen där & jag svarade full i skratt & då var det någon säljare haha.
Måste sett hel korkat ut när jag tog upp en hemtelefon ur vagnen & började snacka om någon nu såg mig :P








Postat av: Sandra

Haha, underhållande inlägg :)

2009-11-25 @ 17:19:58
URL: http://lissing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?