Så var 1 års kontrollen över.

Kom hem för en stund sedan , 1 års kontrollen gick jättebra & hon fick beröm att hon
var så stadig när hon gick & sprang mot vad andra 1 åringar brukar vara, men samtidigt
har Ängla gått i 2 månader så det är ju inte så konstigt haha.
Hon vägde 9030 gr & var 78 cm lång så hon har skjutit lite på längden enligt kurvan men
det är bara roligt :)
Sprutorna gick hyfsat bra, hon blev dock skitarg för sköterskan stod framme vid henne &
hon hatar när främmande människor gör det, men hon lugnade sig snabbt i pappas famn sen.
Jo hon blev ju as förbannad när läkaren skulle klämma & känna på henne, det är inte ok för Ängla haha.
Höll på att blåsa bort på hemvägen & när vi klev innanför ytterdörren hamnade jag över toaletten, mysigt ju.
Fan, jag hade hoppats på att slippa kräkas mer än igår men tji fick jag. 1 gång om dag är acceptabelt men inte fler !!
Nu ska jag plugga ihjäl mig & sen ska älsk till diabetes sköterskan för kontroll sen blir det plugga ännu mer.








Postat av: Sofie

Oj, Elias väger 11050gram & är 75 lång :P hehe

2009-11-05 @ 13:43:09
URL: http://sofie90le.devote.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?