Så var det Måndag igen !

Hej & hå !
Nu ska jag vara en god bloggare & skriva lite skit här haha.
Idag vaknade vi 8 & Ängla vaknade med ett leende på läpparna & mös en liten stund innan vi gick upp.
Sedan dess har vi bara ätit frukost , busat & busat lite till ;)
Ängla somnade precis & nu väntar duschen & sen ska vi till Chornelya, Niclas & NovaLee !
Vid halv 3 ska vi iväg & fixa håret, får se hur jag ska ha det men ska nog lista ut något .
Sen blir det plugga i vanlig ordning & bara ta det lugnt.

Är så enormt trött hela tiden & tycker veckorna kan gå lite snabbare så jag
kan bli normal igen, jobbigt att halvsova konstant om man säger som så .


Nu ska jag ta mig en dusch & piggna till lite iallfall .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?