Sälja bil kanske?

Nu ska bilen iväg, herregud vi har haft den 1 år på min födelsedag, det är rekordlänge för oss.
Min man bytte bil lika ofta som andra bytte underkläder innan men nu är det faktiskt JAG
som vill byta bil & skaffa oss en Volvo istället ;)
Idag fick jag sova till 10.30 & det var välbehövligt & sen blev det god frukost.
Strax efter kom Chornelya & NovaLee & dom gick precis så nu ska jag plugga lite
& älsk ska lägga lillan eftersom hon är extremt trött men ska ju inte sova för det.
I eftermiddag kommer det en & ska kolla på bilen så får vi se om den blir såld,
kan ju hoppas på det. Men annonsen hann vara ute i kanske 10 min innan han ringde så det
kanske är fler intresserade kan vi hoppas !
Jag längtar till Måndag, BM besök & be om en tid till läkaren.
Måste ha tabletter så enkelt är det !!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?