Städ & spyor.

Dagens första inlägg är kanske inte är något vidare glatt men det får ni leva med.
Började dagen vid 8 iallfall, när älsk skulle till jobbet var Ängla helt förstörd,
hon är väldigt pappig nu eftersom han varit hemma i 3 v & ja hon grät floder &
älsk fick ont i hjärtat haha . Men efter en stund blev att bra igen & vi åt lite frukost.
Redan då kände jag att den inte skulle få stanna i magen & där hade jag rätt,
strax efter bytte jag bajsblöja & rätt som det var fick jag sno med mig Ängla & rätt över toaletten , ingen bra start på dagen i min mening.
Har städat hela lägenheten & diskat, kräkt lite till eftersom jag tycker allt luktar äcklig &
hungrig som ett djur är jag , men äter jag så kräker jag !
Jag hoppas verkligen bm kan fixa en läkartid snabbt & att hon inte försöker kalla den "normalt" gravidillamående
för det är precis samma skit som med Ängla !
Enda positiva med att vara på tjocken är att det kommer en liten bebis utav allt detta, det är värt varenda
sekund men ni lär ju inte höra om hur underbart & vacker det är att vara gravid, vill ni höra solskenshistorier
hela tiden så välj en annan blogg helt enkelt.
Ja, just nu känns det mesta piss eftersom illamåendet står mig upp i halsen.
La precis Ängla så nu ska jag skura golven & snart trillar Chornelya & NovaLee in & vid lunchtid
kommer mamma , SEN ska jag till barnmorskan & håll tummarna för mig !!!!








Postat av: Lisa

Jag håller tummarna!!!

2009-11-09 @ 15:31:55
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?