Storm i Skåneland var det ja.

Dagen har varit allmänt seg kanske beror det på dom "få" timmarnas sömn jag fick
& Ängla har varit gnällig till & från men vi fick sova en stund iallfall & sen
har hon mest sprungit runt & ropar på sin pappa i vanlig ordning.
Ni anar inte hur pappasjuk snorungen är haha, hon ropar på pappa från morgon till kväll
& när han är hemma så får han inte gå utom räckhåll för då blir hon helt förstörd.
Jag duger helt enkelt inte så länge min man är i samma rum haha.
Men jag tycker bara det är skönt att hon kan vara både mammig & pappig i perioder istället
för enbart mamma eller pappasjuk konstant.
Jag skulle behöva lite kaffe i kroppen nu faktiskt, så jag får väl slänga på en kanna
& käka lite pepparkakor & sen sätta igång med skolarbetet men tänkte vänta tills Ängla
har somnat, hon är inte direkt pigg på det trots att hon brukar sova kl. 20.
Kan ju hoppas att morgondagen är bättre, att lilltjejen är frisk & kry & sitt rätta jag
& att jag får sova inatt, är inte van vid sådana nätter eftersom hon inte var sån som nyfödd heller.
Ja & så till rubriken kanske.
Det är VERKLIGEN storm ute & så regnar det, men det är ju rena kaoset i Skåne om man läser
på nätet & jag kan ju säga att vi inte får upp balkongdörren med all vår kraft pga blåsten.
Fattar inte hur man ens vågar sig ut på vägarna i detta vädret eller ens gå ut
med tanke på att det blåser som det gör & risken att saker åker med är stor.
Tåg har "krockat" med träd, Öresundsbron är stängd mm.
Jaja är iallfall utfärdat en klass 2 varning i Skåne.








Postat av: Viktkamp

Jag var ute och promenerade i Malmö innan idag ;)

2009-11-18 @ 21:21:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: olatidman

sv: va härligt att höra! det behövs fler av er!

2009-11-19 @ 07:25:42
URL: http://tidman.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?