Tro inte det ska vara lätt att städa längre !

Ängla tycker dammsugaren är skitroligt & vill gärna dammsuga åt mig ,
god tanke men ni kan ju tänka er när en 1 åring ska sköta den delen ;)
Kämpade med att få dammsuga igår & fick ge upp tillslut & gav mig på det nyss men precis
som igår kommer huliganen & ska sno dammsugaren för HON ska minnsann dammsuga som mamma.
Likaså är det med moppen, hon SKA ha den & får hon inte blir det ramaskri.
Vi köpte ju städset till henne i födelsedagspresent men det är inte samma sak helt plötsligt haha.
Fick tipset om att köpa en dammsugare till henne i julklapp, prefekt ju men den måste nog låta tror jag .
Nu sitter jag här & försöker få lilltjejen att somna i vagnen eftersom hon inte är så pigg på att ligga
i famnen men älskar sig vagn sen ska jag fortsätta städa & ta en välbehövlig dusch efter.








Postat av: Malin

haha sötunge :P

2009-11-19 @ 10:07:02
Postat av: Viktkamp

Man kan ju hoppas att det håller i sig till hon blir äldre och måste städa sitt rum själv ;)

2009-11-19 @ 10:13:00
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Meja vill också gärna hjälpa att dammsuga och skura! Egetnlogen är det väl bara att tacka och ta emot för om några år kommer dom nog inte vara lika hjälpsamma!;)

2009-11-19 @ 10:15:14
URL: http://piasandberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?