Video på Ängla

Här är kommer en video jag glömde lägga upp på bloggen häromdagen.
Vet inte hur ljudet är för er men ja ;)
Hon ska natta sin "Råttis" & är mega trött själv ;)








Postat av: Lisa

Hahahaha, jag skrattade som en besatt när jag såg denna! Inte nog med att du knappt kan hålla dig för skratt men vad fint hon nattar Råttis, hahaha, upp och ner :P & sen springer och slänger sig, börjar rota ur leksaker :P jag skrattar så jag kiknar, så jävla go hon är Aleex! <3



Vad kul när Alvis blir större och gör sånt, haha :P

2009-11-12 @ 00:48:50
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så sött när hon klappar Råttis på ryggen :)

2009-11-17 @ 17:13:01

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?