VUL bokat !

Ringde precis & bokade VUL eller rättare sagt det är kallas läkarbesök men läkaren
gör alltid VUL på dom . Så den 30/11 ska jag få se liten i magen <3
Ska även passa på att ta upp medicin frågan så jag kanske kan få ordentligt hjälp istället
för det puckot som jag har träffat innan.
Fick precis ett mail från min lärare att jag måste skicka in det jag ligger bak med innan Torsdag för hon
ska kunna sätta ett slutbetyg om inte annars blir det IG i betyg vilket inte känns ok.
Jag hinner klart med 2 av 3 , den tredje är en stor uppgift & samtidigt måste jag sköta kursen som startade idag.
Tänk vad allt kan bli komplicerat för man går & blir på tjocken , rätt sjukt !








Postat av: Sassa & Seb

Åh vad mysigt och få se lillen i magen! Vi ska iväg och se våran llilla den 1/12 - Vecka 31 dock. Men man får aldrig nog:)



Lycka till!

2009-11-23 @ 13:38:10
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Malin

fan vad kul, jag ska ringa och beställa tid imorgon för ett ultraljud sen i december :)

2009-11-23 @ 14:14:22
Postat av: Madeleine

Hej Hej,



kikar in och önskar en bra måndagskväll.

Hoppas allt är bra.



Påminner oxå om alla tävlingar som är igång nu:



http://www.muppsan.com/2009/11/muppsans-alla-tavlingar.html

2009-11-23 @ 20:27:43
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Maddede

Hejsan. Kikar in fr FL's 'BF i Juli-tråd' :) Roligt att du ska på VUL! Jag ska på mitt första idag.. lite pirrigt men spännande. Vågar inte skriva nåt i tråden haha, men strunta i det hon skrev om hur våra magar växer lr inte. Hon verkar va en liten know it all som ska säga tvärt-emot vad alla andra säger om allt. Min mage ser också gravid ut redan och jag VET ju att det inte är för att ja smaskat i mig massa choklad lr pizza liksom :) // LAMadde

2009-11-23 @ 21:57:38
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?