Bara en snabbis ..

Jag vill ha en ny vagn har jag kommit underfunn med .
Eller nja nu ljög jag , sedan vi köpte denna har jag velat ha en ny för
färgen är fel & jag vill ha den nyare modellen bara för att ?!
Jaja får se när det blir just nu är det så mycket annat som ska handlas .
Barnens födelsedagar + kalas , andra födelsedagar & jul.
Men det kanske går att klämma in en vagn också men då gäller det
att tänka på att inte impulshandla stup i kvarten ;)

Sugen på att beställa en ny från Tyskland eftersom dom är betydligt billigare där
men känns rätt onödigt att göra det för jag lär vilja byta några månader efter så
jag får nog tänka om där !

Jaja , får ta mig ett snack med maken min haha.


Nej nu ska vi ut & ska nog inviga overallen men jag blir inte klok på om det blir för varm
eftersom solen står på men samtidigt lite kyligt.








Postat av: Natha

jag är sån som fryser asmycket ! Går i långkalsonger och vinterjacka sen sådär 2 veckor tillbaka och drog på lillen overallen samtidigt som jag började frysa massa. Konstigt nog var lillen ensam om att ha overall så då kände man ju sig bra dum, men de är ju inte varmt ute !:O Inte här uppe iaf:D

2009-10-14 @ 16:58:54
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?