Godkväll !

Dags för lite uppdatering såhär på kvällskvisten.
Chornelya & NovaLee kom runt 10 tiden & höll oss sällskap hela dagen,
sen kom hennes lillasyster & sen åkte dom iväg på babysim & sen kom dom igen & Niclas med.

Har städat & tvättat idag, dock hann jag inte klart med städningen som jag hoppats på
men det kan jag ta imorgon så det är inte hela världen trots att det kryper i hela kroppen på mig!
Just nu sitter jag & tittar på desperata hemmafruar ;)
Ska sätta mig & skriva lite på veckans uppgifter när det är slut sen blir det hoppa i säng tidigt.

Imorgon kommer svärmor hit för Chornelya ska klippa henne om jag har fattat allt rätt.
Sen blir det vika en helvetes massa tvätt & städa toaletten & vårt sovrum .

Alltså vill ni veta något riktigt illa? Vi har fortfarande INTE packat upp allt , inte ens i närheten.
Vi har packat upp det mest nödvändiga men har inte haft tid, ork & lust att ta tag i resten så
här är fortfarande inte helt i sin ordning men ja, ska väl ta tag i det också ?









Postat av: Lisa

Haha, vi har inte inrett klart här & det var 4 år sen vi flyttade in, muwahaha!

2009-10-21 @ 15:56:29
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?