Hundskit hundskit , fan vad jag älskar hundskit ?

Okej , uppdateringen i bloggen suger det vet jag också , men otroligt nog hänger ni kvar här haha.
Senaste veckan har jag haft annat för mig & Ängla har varit omöjlig & varit hysteriskt pga tänder.
Huvudet är lika med mos på kvällen när hon somnat men ja, that´s life & det kommer gå över.
Det kan inte alltid vara en dans på rosor att vara förälder .

Har som vanligt umgåtts med Chornelya & Niclas förutom i Fredags & vi var överrens om att det känner skitkonstigt att inte träffas eller tjöta i telefon , men jag satt & plugga inför provet hela dagen som förövrigt gick ok hoppas jag, tog nästan 3 timmar av 5 ! Men det var en hel del man skulle göra så det är inte konstigt att man har så lång tid på sig faktiskt.

I helgen var Linn här , jättemysigt & härligt att ha henne här som vanligt .
Igår gjorde vi en halloween pumpa för älsk fick med sig en hem i Fredags så vi är lite tidiga haha.
Sen till efterrätt gjorde jag stekta bananer i "karamell"sås , hemmagjord chockladsås & till det blev det självklart glass . Det var riktigt gott faktiskt & jag hatar sånt i vanliga fall men nu har jag ändrat uppfatting .


Idag har jag & Chornelya + barnen varit på bibblan & hämtat ut deras böcker man får , fick presentkortet vid 6 mån kontrollen men inte kommit längre haha. Sen blev det en runda till OJ sen hem till oss & så kom
Niclas hit & efter ett tag även C´s syster.
Gick hem till dom & åt sen vid halv 9 tiden var min dotter så hysterisk & galen så jag gick hem & självklart
slocknar hon som ett ljus & när jag kommer hem får jag se att jag kört i hundskit !
ÄR DET SVÅRT ATT TA UPP EFTER SIN HUND ELLER? Jag hade iallfall inga problem med det när vi hade hund.
Så jag ska lyfta in chassit i badet sen & dona roligt värre.

Älsk sitter på akuten för han fick trucken över foten & har varit där sedan 11-12 tiden .
Först vanlig röngten som inte visade någon skada i benen så nu ska han på skiktröngten för att se om lederna eller nerverna är skadade . Men han fick iallfall inte gå på foten & har fått kryckor .
Niclas håller han sällskap så han slipper sitta själv så det är ju snällt :)

Jaja , nu ska jag ta lite glass & choklasås & roa mig med att glo på tv en stund.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?