Mitt i natten sitter jag här !


Ängla vid frullen , leverpastej i hela ansiktet haha :D



Jaha, än har inte ögonen trillat ihop på mig otroligt nog.
Men snart ska jag & älsk hoppa i säng kan jag tänka mig & jag ska ju gotta mig med sovmorgon
imorgon så jag behöver känna stressen över att Ängla vaknar om ett par timmar.

Var iallfall & storhandla innan idag, tyckte jag fick med mig det mesta men när vi väl kom hem
tyckte jag vi inte hade handlat ett skit precis som jag alltid känner.
Jag är bra konstig ibland helt enkelt !
Sen blev det tacos & mitt i allt kommer Johan innanför dörren & jag höll på att dö på kuppen
eftersom jag blev livrädd när dörren öpnnades för jag var inte riktigt beredd på det.
Niclas hjälpte mig med köttfärsen & det var uppskattat för då blev det en sak mindre att fixa.

Sen när Chornelya, Niclas & NovaLee åkt hem satte jag mig med lite plugg & finslipa lite.
Skönt att ha det avklarat, men jag ska säga att Svenska B är inte för en sekund likt Svenska A.
Blev halvt om halvt förlamad i hjärnan & fattade ingenting känns det som så det är ett under
om uppgiften blir godkänd bara !

Imorgon ska vi handla presenter till lilltjejen som fyller 1 år på Onsdag.
Kan fortfarande inte fatta att tiden sprungit iväg så fort men herregud så underbart
det har varit och är att följa henne & hennes utveckling.
Dock kunde hon ju fått lite mindre av min envishet & mitt humör eftersom det inte är lätt
att tampas med en kopia av sig själv alltid, har Ängla bestämt sig för något så SKA det vara så helt
enkelt annars blir hon dramatisk & skriker lungorna ur sig & kastar med huvudet ;)
Min lilla pärla har inte varit sig själv på sista tiden men antagligen beror det på tänder, utveklingsfas &
att hon äter så förbannat dåligt. Vem orkar vara glad & pigg utan någon riktigt näring i sig?
Hoppas att BVC sköterskan för en gång skull kan lyssna & ta detta på allvar nu ang. maten,
men jag har inga större förhoppningar faktiskt.

Ja nu ska jag tralla ut på balkongen för ett nattbloss sen ska jag tralla vidare till sängen
& spela lite poker på älsk´s telefon & sen sova gott & länge :)









Postat av: Lisa

Hoppas BVC sköterskan lyssnar på er nu, blir så förbannad på folk som inte vill lyssna!! Söt Ängla är :D så stor! Vad ska ni köpa i present till henne?



Btw, Alva är också sån, ska ha sin vilja igenom :P hahaha

2009-10-24 @ 18:54:56
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?