Nu har man gubben hemma 1 vecka !

Älsk är sjukskriven 1 vecka för foten, dom kunde inte hitta några skador tack & lov men
han skulle hålla koll så den inte blir vit mm för hon skrämde upp honom att foten kunde sprängas
pga trycket i blodkärlen , hehe shit vad dramatiskt det kan vara ibland !

Imorgon ska jag ut & gå om vädret är samma som det var ikväll, det har varit
underbart väder, kallt men vindstilla det gillar vi .
Har fortfarande ingen jacka & får nog ta mig i kragen & hitta någon snart.
Ska även hitta vinterskor till Ängla men än så länge är det lugnt .
Hon fick ju både sin overall & i helgen en åkpåse i förskott av mormor&morfar som egentligen
var några av födelsedagspresenterna men det blev ju kallt snabbt så.

Ska snart hoppa i säng & sova bort ett par timmar innan en ny dag börjar &
troligen en lika utmattande som den senaste veckan med Ängla.
Stackars mitt lilla hjärtat måste ha riktigt ont !

Ska även försöka skicka iväg en beställning på lite kort, var längesedan vi framkalla något
så det börjar verkligen bli dags men jag hatar att välja ut kort vill ju faktiskt ha ALLA :D


Hörs imorgon !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?