Så ska det skrivas lite..




Nu ska jag ta & uppdatera lite för en gång skull .
Som vanligt har vi umgåtts med Chornelya & Niclas i stort sett varje dag &
i helgen blev vardagsrummet målat men kan ju inte påstå att den stämmer överrens med
färgkartan vi fick att kolla på men ja, det får helt enkelt duga tills vidare.
Blir nog bättre när lite tavlor & skit kommer upp på väggarna.
Så nu återstår bara köket & vårt sovrum att målas blir väl i helgen kan jag tänka mig.

Ängla har varit på konstigt humör idag, trött & gnällig & andra sekunden jätteglad.
Men äter jättedåligt precis som innan & jag är så trött på det rent ut sagt.
Kan inte komma på fler trix för att få henne att äta ordentligt som hon borde i sin ålder.
Men ja , får väl se om BVC kan komma med något vettigt råd vilket jag tvivlar på.

Imorgon kommer ev mamma en sväng & så kommer Chornelya & NovaLee på eftermiddagen.
Sen blir det same old story , plugga & ha mig men i slutändan är det ju värt det.
Är förvånad att det går bra trots att jag har fullt upp på dagarna med Ängla & sitter mest om kvällarna
& gör skrivuppgifterna. Hinner ofta läsa sidorna i boken när hon sover men annars inte mycket mer.
Jaja , skönt att denna kursen är slut på Fredag sen ska jag lägga på ett kol & försöka ligga lite före istället för att känna att jag behöver stressa ihjäl !

Jag får skriva lite mer imorgon , har ingen ork att sitta här just nu haha .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?