Så var denna dagen snart slut .

Blev en bra stund i lekparken & det var riktigt roligt om jag ska vara ärlig.
Nu känns det meningsfullt att gå dit för innan var det gunga i 10 min sen fanns det inte mer att göra
direkt men nu åkte lillan rutchekana & älskade det , sprang runt & grävde i sanden dock blev det lite i munnen
& så skulle ju jag också smaka men fick det på byxorna istället eftersom jag sa nej tack haha.
Hon såg ut som en vandrande michellingubbe i sin overall & det var ju ovant att traska runt med den
men efter en kort stund gick det hur bra som helst.
Therese & Linnea var också med så det blev ju lite skitsnack också ;)

Efteråt blev den en runda på OJ & handla lite smågrejer sen begav jag mig hem
för Chornelya & NovaLee väntade på oss sen sprang jag snabbt ner på Netto sen hem igen.
Jäkla massa spring med andra ord.

När älsk kom hem började jag på maten som idag bestod av oxkött & potatisgratäng ( & persiljesås som älsk ville ha & jag såg möjligheten att frysa in mohaha) . Var jättegott & satt bra i magen.
Min kärlek är dock rolig han anser att 1½ timma är kort tid för mat , jotjena kändes som man stod i köket i 50 år !

Nu ska jag plugga lite & mysa med min fina man <3
Imorgon ska jag plugga satan i det för på Fredag har jag prov på hela kursen så
jag måste friska upp minnet lite .










Postat av: Natha

Men usch skaffa en jacka kvinna ! :O Du kommer ju frysa stjärten av dig =(

2009-10-14 @ 23:06:22
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

SHIT! TÄNK ATT HON FYLLER 1 ÅR SNART!! :D

2009-10-15 @ 14:18:38
URL: http://mamalicious.org
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Svar: Haha, då har jag en klätterapa att se fram emot.. Men du, när började hon resa sig, gå etc?

2009-10-15 @ 16:45:41
URL: http://mamalicious.org
Postat av: carolin

nej hörde det, läst för ett tagsen att det skulle vara från 6 månader men dom har ändrat det visst..

okej aa dom har gjort en jävla stor grej av det hela men såär det alltid! visst det är farligt men jag tror dom överdriver mycket också. men men är ganska fundersam min gubbe sa han skulle göra det &jag tror också jag gör det för theos skull för att jag inte ska få det&smita han.

jo precis det finns ju i fisk och hur många äter inte det haha. men alla säger så olika :P

2009-10-16 @ 23:46:24
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?