Så var denna helgen över !




Ja tiden har minnsann sprungit iväg & jag har suttit inspärrad i vardagsrummet hela
jäkla helgen känns det som .
Men nu är Änglas rum , hallen & Linns rum är klara ( nästan iallfall Linns rum ska få en vända till).
Jag vill börja packa upp allt men det går inte eftersom vi måste måla först &
få rätt på allt SEN får jag göra mitt helt enkelt men jag får lite små panik över röran.

Igår kom Johan & han har sovit här inatt , han & älsk har målat & haft sig fram till idag.
Ängla fick prova att måla med fingerfärg för första gången också !
Hela hon var full med färg men vi fick en fin första målning iallfall som numera pryder frysen :)
Vid halv 1 inatt tyckte jag att min man kunde baka kladdkaka , sagt & gjort så det blev fika mitt i natten
& jag somnade i väntan på den med fjärrkontrollen i högsta hugg .

Imorse väcktes jag vid 10.30 av att Chornelya ringde & ville komma .
Inga problem där inte så jag fick hoppa ur sängen & slänga mig i duschen .
Hon var här till halv 5 tiden ungefär sen kom min svåger på en snabb sväng
& sen åkte vi hem till Chornelya & Niclas & blev bjudna på tacos .
Satt bra med lite mat i kistan !

Nu gör jag absolut inte någonting , är aptrött & ska snart hoppa i säng .
Imorgon ska vi till bibblan med Chornelya & NovaLee & hämta en bok
som man får därifrån (fick dock "presentkortet" vid 6 mån kontrollen)
Sen i vanlig ordning ska jag plugga.
När älsk kommer hem blir det skruva upp hatthyllan , fixa klar Änglas rum så hon kan sova första natten där.
Snacka om att JAG har seperationsångest, mitt lilla hjärta i eget rum usch så hemskt :P

Kan även berätta att det är världens storm ute just nu , lite snö vore bättre.








Postat av: carolin

theo sover redan i sitt egna rum&har gjort ett tag.. för oss är det mycket bättre. han sover hela nätterna när han sover i sitt egna rum vilket han inte gjorde i vårt rumhehe :)

2009-10-05 @ 10:20:06
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?