Shit vad gammal jag känner mig !

Min lilla stjärna ;)

                                                                  Bild tagen av Therese



Dåligt med uppdatering , iknow men så är det ibland.
Har som vanligt träffat Chornelya,Niclas & NovaLee de senaste dagarna .
Idag har jag pluggat & haft mig & ska snart fortsätta.
Huvudet står still just nu & jag har blackout för all stress om man säger som så .
Jag & stress går inte ihop & jag är väldigt känslig mot det & blir mongo rent ut sagt .

Jaja skit i det nu , till rubriken .
Jo det är såhär att Linn läser min blogg & kommenterar lite ibland.
Senast i inlägget nedan som avslutades med "VBLS" satt & fundera på vad det
egentligen betydde men sen slog det mig ( tror det är rätt iallfall haha ) Världens Bästa LillaSyster .
Alla dessa nya förkortningar gör att jag känner mig gammal , hallå jag är bara 20 år iallfall i lite mer än 1 mån till.


Ängla äter i stort sett ingenting just nu , det är en kamp att få henne att äta vilket är
riktigt frusterarande eftersom detta har hållt på sedan dag 1 hon fick fast föda kan man säga.
Har varit någon bra period då hon ätit på bra mm men nu jäklar har hon kommit på en ny grej
att börja göra pruttljud mitt i allt så det flyger mat överallt .
Vällingen är inte heller någon hit men just nu beror nog den ännu sämre matlusten pga
tänder för hon höll på att gnaga på sin pappa & blev tokig när hon inte fick .
Så jag gav henne en isbit eftersom hennes bit-ring inte var kall & då blev hon lugn.
Hoppas det vänder,  hon är hängig & dan också .
Har lika illa immunförsvar som sin mamma kanske?

Jaha, nu ska jag väl ta mig en kopp the & sen återgå till mitt pluggande.









Postat av: Lisa

Hahaha, jag fattar mig inte heller på alla förkortningar ;D

2009-10-09 @ 16:00:49
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Linn

Emilia är exakt som Ängla när det gäller maten. ( om det jag läst ;P) OCh det här med pruttljud med munnen har hon gjort redan från start, så det slutar alltid med att Ems inte är mätt men att jag däremot är nerkladdad med gegga ;)

2009-10-10 @ 22:45:50
URL: http://lodjuret.blogg.se/
Postat av: carolin

börja blogga kvinna :) hahaha

2009-10-11 @ 19:41:03
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Hej! Ledsen att jag varit så "OFF" senaste tiden. Nu har jag äntligen fixat den nya bloggen (halvfärdig) , Adressen är Mamalicious.org (JAG ÄR TIIILLBAAAAKAAAA!!!!!) Puss&Kram

2009-10-12 @ 00:57:49
URL: http://mamalicious.org

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?