Walking on sunshine..

Denna dagen började helt perfekt så vet knappt vart jag ska ta vägen haha.
Ätit lite frukost & tjötat med mamma i telefon en stund & nu håller älsk på att lägga Ängla.
Hon vaknade redan vid 8 i morse & hon har trummat , klättrat upp på skohyllan , på tvbänken mm
så hon är ju helt slut redan om man säger som så .

Snart kommer Chornelya & NovaLee kan jag tänka mig, kafferep som vanligt ;)
Älsk & Niclas ska iväg & byta bromsar & lite så på vår bil så den blir tipptopp igen.
Ska väl se till att städa här hemma också efter igår men det får bli senare för just nu
orkar jag inte det faktiskt , behöver mer kaffe innan dess.
Ska även skriva klart veckans uppgifter i svenskan så det är klart att skicka in !

Nej nu ska jag ta mig ännu en kopp kaffe & njuta av livet.









Postat av: carolin

ja precis strumpbyxor är guldvärda :)

2009-10-29 @ 10:31:19
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?