Börjar plugga mitt i flyttkaoset ;)

Jag var hos syon innan idag & fyllde i vilka kurser jag ska läsa.
Blir alla kärnämnena som gäller nu .
Börjar iallfall den 14 September & avslutar i April nästa år .
Rena drömmen ju , 5 veckor på varje kurs !
Visserligen är matte något jag har svårt för men 5 veckor är gott om tid !

Sen har älsk hämtat ännu fler lådor , så nu är det en hel del lådor att röra sig med ,
jag kommer få sinnesspel innan vi flyttat, alla dessa jäkla lådor överallt .
Usch , tur vi flyttar snart så jag slipper se skiten .

Jaja , idag ska jag försöka packa så mycket kroppen orkar .
Ska packa ner köket ( lät ju lite konstigt ) så är det gjort, lämnar några tallrikar mm bara.
Ta allt som är på väggarna så blir det målning nästa helg .

På Måndag kommer även några & tittar på lägenheten , dom ringde i början av veckan
så det otroligt fort men eftersom denna ligger på bottenplan är det ju mer eftertraktat antar jag.

Jaja nu kom min make hem så nu ska vi dricka lite kaffe innan Snoris vaknar.








Postat av: Zara

Vad ska du plugga ? Jag vill också börja, mysigt o komma igång o få nåt att hända ju hehe

2009-09-04 @ 15:06:21
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?