Dagen i korthet.

Svärmor titta in snabbt vid 1 tiden , sen gick jag & Ängla till
Chornelya & NovaLee på en kopp kaffe & lek för barnens del .
Dock var mitt barn överkänslig & skrek som om någon haft ihjäl henne
när NovaLee rörde henne haha .
Det är tänderna som bråkar , hon har en till på g i överkäken med såg jag idag.
Usch , det finns inget så jobbig som bissingarna för henne ibland.
Men men tack & lov går det över så fort dom ploppat fram ordentligt
tills dess får man bara trösta & ge lite alvedon så hon slipper ha så ont .

Jaja , gick till OJ därifrån & så mötte jag syster där , hämta ut mina böcker
& sen traska vi hemmåt .
Älsk kom hem från jobbet tidigare idag efter att ha fått foten klämd i mellan två pallar
av misstag , han hade tur att inte hela foten blev mos om man säger som så .
Men han har ju förbannat ont vilket jag har full förståelse för .

Nu har jag precis kikat lite på första studie veckan , ska skriva en novell :D
Jag hoppas jag kommer på rätt spår & hittar min dolda talang inom det bara ,
det är det enda jag kan erkänna jag KAN skriva så länge det är ämnat för mig att läsa
( lärare räknas inte ) & om jag får skriva från djupet ... ärligt & öppet.
Men skit i det nu .
Jag ska hoppa i säng strax , ögonen går i kors på mig men jag har
någon spärr att jag kan inte lägga mig i sängen innan kl. 00 för då får
jag pensionärs varning på mig ( gäller enbart mig också ) haha.

Fan jag blir snart 21 år , usch snart möglar jag väl ihjäl också!!










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?